Skargi i wnioski
Drodzy Pacjenci!
Każdy z Was ma prawo do złożenia skargi, czy wniosku dotyczącego procesu leczenia lub funkcjonowania SPZZOZ w Ostrowi Mazowieckiej, np. nieudostępnienia dokumentacji medycznej, nieudzielenia świadczenia, utrudnionego kontaktu z placówką, czy niewłaściwego zachowania pracownika.
Uwagi i wnioski można zgłaszać:
- pisemnie na adres: SPZZOZ w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Duboisa 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka,
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: prawapacjenta@szpitalostrowmaz.pl ,
- telefonicznie do właściwego pracownika przez nr centrali 29 746 37 11 (książka telefoniczna znajduje się na stronie internetowej),
- osobiście do Dyrekcji lub właściwego pracownika,
A także można zgłaszać do:
- Pełnomocnika ds. praw pacjenta:
W poniedziałek i wtorek w godzinach od 08:00 do 15:35, pokój 11
- Sekretariatu Dyrekcji:
od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 do 15:35, budynek Administracji II piętro
Co powinna zawierać skarga/wniosek?
- imię i nazwisko skarżącego/wnioskodawcy
- adres skarżącego/wnioskodawcy (numer telefonu, adres e-mail)
- dokładny opis zdarzenia
- dane niezbędne do ustalenia tożsamości pacjenta i personelu, którego dotyczy skarga czy wniosek,
- podpis.