Skargi i wnioski

Drodzy Pacjenci!

Każdy z Was ma prawo do złożenia skargi, czy wniosku dotyczącego procesu leczenia lub funkcjonowania SPZZOZ w Ostrowi Mazowieckiej, np. nieudostępnienia dokumentacji medycznej, nieudzielenia świadczenia, utrudnionego kontaktu z placówką, czy niewłaściwego zachowania pracownika.

Uwagi i wnioski można zgłaszać:

  • pisemnie na adres: SPZZOZ w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Duboisa 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka,
  • pocztą elektroniczną na adres e-mail: prawapacjenta@szpitalostrowmaz.pl ,
  • telefonicznie do właściwego pracownika przez nr centrali 29 746 37 11 (książka telefoniczna znajduje się na stronie internetowej),
  • osobiście do Dyrekcji lub właściwego pracownika,

A także można zgłaszać do:

  • Pełnomocnika ds. praw pacjenta:

W poniedziałek i wtorek w godzinach od 08:00 do 15:35, pokój 11

  • Sekretariatu Dyrekcji:

od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 do 15:35, budynek Administracji II piętro

Co powinna zawierać skarga/wniosek?

  • imię i nazwisko skarżącego/wnioskodawcy
  • adres skarżącego/wnioskodawcy (numer telefonu, adres e-mail)
  • dokładny opis zdarzenia
  • dane niezbędne do ustalenia tożsamości pacjenta i personelu, którego dotyczy skarga czy wniosek,
  • podpis.
Powrót na początek strony
Twitter Szpitala SPZZOZ